+31 (0)43 204 1092
Witmakersstraat 10, 6211 JB Maastricht | PageUp | Content Mapping Tool

Customer Service Valley - Experience Days

portfolio-buttonplay-customer-service-valley

Voor de ‘Experience Days’ van Customer Service Valley (CSV), heeft Buttonplay in samenwerking met onze partner Strategy Minds een online campagne ingericht om bezoekers te werven. Tijdens de Experience Days kunnen geïnteresseerden kennismaken met de wereld van customer service anno 2018 en o.a. speeddaten met zes topwerkgevers.

De campagne kende drie fases. In fase 1 is met behulp van LinkedIn-adverteren, Facebook-adverteren en Youtube-adverteren een zo groot mogelijk bereik gegenereerd, getarget op de doelgroep(en) van CSV, met inspirerende content (stories en video’s). Hierbij werden ruim 30.000 mensen bereikt. In de tweede fase is ingezet op directe werving: zo veel mogelijk inschrijvingen genereren, wederom met behulp van LinkedIn-advertenties en Facebook-advertenties. In de derde fase werden met behulp van retargeting/remarketing op Facebook en via het Google Display Netwerk nog de nodige mensen over de streep getrokken.

Het grote bereik en de slimme opvolging, hebben er (mede) voor gezorgd dat het streefaantal inschrijvingen ruimschoots gehaald is en de Experience Days een groot succes waren.

Project Info
  • Klant:
Deel dit

Download ons gratis whitepaper over hoe je met behulp van content mapping de basis legt voor je eigen contentstrategie!

Menu