Aan de slag met Google Adwords
Buttonplay biedt diverse pakketten voor het uitbesteden van uw Google Adwords campagnes.
Voor nieuwe gebruikers van Google Adwords bieden wij bovendien interessante startpakketten. Bij een startpakket gaan we met een vooraf vastgesteld budget één maand lang voor u aan de slag. We beginnen breed (veel campagnes) en werken toe naar een select aantal 'gezonde campagnes': dit zijn campagnes die u meer opleveren dan kosten. Klinkt logisch toch?
Google Adwords startpakket
Zo werkt ons Google Adwords Startpakket
1. We starten met een intakegesprek..
Wij starten met een intakegesprek, op kantoor bij of bij ons, of via Skype. Wij hechten waarde aan een goede, transparante samenwerking. Wij willen u en uw bedrijf leren kennen en omgekeerd vinden we het ook belangrijk dat u een goed gevoel heeft bij ons. Een intakegesprek is nog geheel vrijblijvend!
2. .. dan volgt een uitgebreide analyse..
Met een zoekwoordenonderzoek en concurrentieanalyse bepalen we waar uw kansen op succes met Adwords liggen. Verder besteden we aandacht aan uw website en uw huidige conversiecijfers en proberen we zo goed mogelijk aan te sluiten bij uw eigen doelstellingen en marketingstrategie.
3. .. en gaan we campagnes voor u opstarten..
Wij starten 3 tot 10 campagnes voor u op met het vastgestelde budget als totaalbudget voor 30 dagen. Campagnes beginnen 'breed': we willen zo snel mogelijk zo veel mogelijk statistieken krijgen om de ROI te bepalen. We koppelen uw campagnes met Google Analytics om zo te kunnen meten hoeveel conversies de campagnes opleveren.
4. .. deze gaan we een maand lang optimaliseren..
Een maand lang gaan we uw campagnes optimaliseren, gemiddeld 2 tot 4 uur per week bijt één van onze Adwords-specialisten zich hier in vast. Ons doel is hetzelfde als dat van u: zoveel mogelijk campagnes overhouden met een positieve ROI.
5. .. zodat alleen campagnes met een positieve ROI overblijven!
Gezonde campagnes. Zo noemen wij campagnes met een positieve ROI. Dat zijn campagnes die u meer opleveren, dan ze kosten. Precies zoals het hoort. Na afloop van de maand optimalisatie blijven er alleen gezonde campagnes over. Van deze campagnes bepalen we samen het nieuwe budget. Wij maken een op maat voorstel voor maandelijks onderhoud en optimalisatie, maar u zit nergens aan vast.