+31 (0)43 204 1092
Witmakersstraat 10, 6211 JB Maastricht | PageUp | Content Mapping Tool

Nieuwe Website CJG043 gelanceerd

Deze week is de nieuwe website van CJG043 gelanceerd: www.cjg043.nl. Buttonplay was nauw betrokken bij het ontwikkelen van de achterliggende contentstrategie en het websiteconcept. Hoewel het echte werk nu nog gaat beginnen in de vorm van  structurele, hoogwaardige contentcreatie, zijn we bijzonder trots op de website zoals deze er nu staat!
Wat is CJG043?
CJG043, oftewel het Centrum voor Jeugd en Gezin

Lees verder

Website stevig vernieuwd

De website van Buttonplay is flink vernieuwd. En dat werd tijd.

Ik ben een groot deel van mijn leven bezig met het adviseren van mijn klanten hoe ze hun marketing-instrumenten het beste kunnen inzetten. En dan realiseer je je op een dag dat je al een hele tijd je eigen adviezen niet aan het opvolgen bent.

De oude website van Buttonplay zal

Lees verder

Nieuwe content ideeën nodig? Probeer deze oefening!

‘Dus, heeft iemand nog een idee voor een nieuwe blog post volgende week?’

Ik heb meer dan eens deel uit gemaakt van content teams die zich regelmatig deze vraag stelden. Ook nu, als consultant, kom ik dikwijls content teams tegen die hun meetings beginnen met deze vraag. Vaak gevolgd door ongemakkelijke stiltes en mensen die om zich heen keken, hopende iets

Lees verder

Buttonplay lanceert: Content Mapping Tool

Buttonplay heeft een nieuwe tool gelanceerd voor content marketeers: Content Mapping Tool. De tool is in essentie een contentagenda, gericht op inhoud en relevantie. Door content af te stemmen op persona’s en de verschillende stappen van de customer journey is uw content gericht op de informatiebehoefte van de doelgroep. Precies zoals het hoort.

Lees meer op de website – en start

Lees verder

InnerCrowd – Experts in omzetgroei

Sinds begin dit jaar werkt Buttonplay structureel samen met Diamediaminds en Addtention in de vorm van een nieuwe parter-initatief InnerCrowd. Dankzij deze samenwerking kan Buttonplay grotere en meer diepgaande projecten realiseren.
In InnerCrowd werken we met meerdere disciplines die elkaar deels overlappen en deels aanvullen. Het geheel is groter dan de som der delen, want dankzij het samensmelten van de disciplines

Lees verder

Overspoeld Door Content? Tijd voor een Systeem!

Door de opkomst van content marketing wordt er steeds meer content geproduceerd. Maar al die content moet natuurlijk ook gelezen worden! Als professional zijn er voor mij steeds meer bronnen met interessante artikelen te vinden. Hartstikke leuk natuurlijk, bijzonder leerzaam ook, maar hoe haal ik nou de krenten uit de pap? 

Zelf houd ik mijn vak voor een deel bij door

Lees verder

3 redenen dat Google Adwords en content marketing prima samen gaan

Content marketing is gebaseerd op het aantrekken van bezoekers door het creëren van waardevolle content. Ouderwets adverteren werkt immers niet meer, zo roepen veel marketeers (waaronder ikzelf). Ik geloof oprecht dat de klassieke advertentiemarkt zijn tijd heeft gehad, en dat content marketing de toekomst is.

Toch zijn er vormen van adverteren die zeker nog relevant en toekomstbestendig zijn. Google Adwords is

Lees verder

De echte reden dat de jeugd minder op Facebook zit

Nederlandse jongeren verlaten Facebook massaal, schreeuwen de koppen. De reden die vaak wordt aangehaald is dat er steeds meer ouderen (lees: vaders, moeders, ooms, tantes, zelfs opa’s en oma’s) ook op Facebook zitten. Jongeren voelen zich bekeken en wenden zich tot andere, nieuwere social media, zo is de gedachte. Maar klopt dit wel? Ik denk slechts deels.

Dit blog verscheen eerder

Lees verder

Waarom contentmarketing echt niets nieuws is

Contentmarketing is nog steeds een van de grote trends in de wereld van online marketing. Creëer goede, waardevolle content en de bezoekers en klanten komen ‘vanzelf’ naar je toe. Maar eigenlijk is het helemaal niets nieuws, contentmarketing.

dit artikel verscheen eerder op www.42bis.nl

Toen ik 17 was had ik een bijbaantje in een fotozaak. Het was, en is vandaag nog steeds, een

Lees verder

Inbound Marketing vs contentmarketing

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends, hypes en buzzwords. De afgelopen jaren waren sterk social. Iedereen ging aan de slag met Facebook, Twitter en Linkedin, terwijl de zelfbenoemde experts met “jarenlange ervaring” in een piepjong vakgebied over elkaar heen vielen om hun graantje mee te pikken. Nu de sociale storm een beetje lijkt te zijn geluwd, lijkt het de beurt

Lees verder

Download ons gratis whitepaper over hoe je met behulp van content mapping de basis legt voor je eigen contentstrategie!

Menu