InnerCrowd – Experts in omzetgroei
Sinds begin dit jaar werkt Buttonplay structureel samen met Diamediaminds en Addtention in de vorm van een nieuwe parter-initatief InnerCrowd. Dankzij deze samenwerking kan Buttonplay grotere en meer diepgaande projecten realiseren.
In InnerCrowd werken we met meerdere disciplines die elkaar deels overlappen en deels aanvullen. Het geheel is groter dan de som der delen, want dankzij het samensmelten van de disciplines communicatie, marketing, techniek én sales kunnen wij helpen met het inrichten en optimaliseren van de gehele funnel. In een interview met Christian Slager, content marketeer bij Slagter Media, leg ik het concept verder uit.
InnerCrowd werkt vanuit de inbound marketingfilosofie en is in staat deze in bredere context te plaatsen. Het uitgangspunt is dat wij helpen onze klant hun toegevoegde waarde te laten zien. Op deze manier wordt, bijvoorbeeld door contentcreatie, een magneetwerking gecreëerd naar de klant toe. Dus, niet langer kostbare en slecht meetbare advertentiecampagnes, maar gericht aan de slag met het aantrekken van meer én betere bezoekers, vanuit de eigen toegevoegde waarde. Vervolgens richten we een traject in waarbij de anonieme bezoeker converteert naar bekende lead en vervolgens het verkoopapparaat naadloos aan de slag kan om de lead te converteren naar betalende klant.
Meer weten over InnerCrowd en wat wij voor u kunnen betekenen? Kijk dan eens op www.innercrowd.nl
Buttonplay blijft als eenmanszaak uiteraard gewoon bestaan en is nog altijd beschikbaar voor projecten op het snijvlak van content marketing, social media en Google Adwords. Mocht een project in een vroeg of later stadium blijken te vragen om een grotere, geïntegreerde aanpak, dan is het altijd mogelijk om dit vanuit InnerCrowd op te pakken.